جمعه، 28 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » شهری » وضعیت هوای تهران در روز چهارشنبه | دمای هوا در این ۹ منطقه به زیر صفر درجه می رسد

وضعیت هوای تهران در روز چهارشنبه | دمای هوا در این ۹ منطقه به زیر صفر درجه می رسد

کد خبر: 3958

اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت هوای تهران را برای روز شانزدهم آذر ۱۴۰۱ پیش بینی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، براساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران، روز چهارشنبه شانزدهم آذر ماه، با خروج سامانه بارشی از استان، به تدریج از مقدار ابرها کاسته شده و با توجه به عدم وزش باد قابل ملاحظه، در نقاط پرتردد شهری موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا می‌شود. به علت ماندگاری هوای سرد تا روزهای پایانی هفته یخبندان در مناطق شمالی استان به ویژه ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مورد انتظار است. ار روز جمعه روند افزایش دمای هوای پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا در روز کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد ملایم در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق و شب کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی می‌شود. دمای هوا نیز فردا بین ۱۱ درجه تا یک درجه در نوسان است.

دمای هوا فردا در آبعلی بین سه تا منفی ۸ درجه، اسلامشهر بین ۱۲ تا ۲ درجه، بهارستان بین ۱۲ تا ۲ درجه، پاکدشت بین ۱۲ تا صفر درجه، پردیس بین ۵ تا منفی ۴ درجه، پیشوا بین ۱۲ تا صفر درجه، دماوند بین دو تا منفی ۹ درجه، رباط کریم بین ۱۱ تا یک درجه، ری بین ۱۲ تا دو درجه، شمیرانات بین ۷ تا منفی ۲ درجه، شهریار بین ۱۰ تا منفی ۲ درجه، فیروزکوه بین دو تا منفی ۶ درجه، قدس بین ۱۰ تا منفی دو درجه، لواسان بین ۶ تا منفی ۵ درجه، ملارد بین ۹ تا منفی دو درجه سانتی‌گراد است.  

کد خبر 726272

منبع: hamshahrionline-726272

دسته بندی: شهری
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید